פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

09-7431212 תמיד זמינים עבורך
כתובתינו דרך הצומת 8, כפר סבא
משלוחים בכל הארץ
מעבדת שירות לחצו לפרטים

איך לחסוך כסף על ראש דיו

דיו למדפסת? טונר? בדף זה תוכלו למצוא את כל הטונרים למדפסות לייזר או ראש דיו שמתאים למדפסת שלכם. העזרו במערכת הסינונים שלנו ובחרו ראש דיו או טונרים למדפסות בכדי להציג את הקטגוריה המתאימה לכם.

איך לחסוך כסף על ראש דיו

ציוד הדפסה איכותי הינו תוספת הכרחית לכל מחשב. בין אם אתה מדפיס מסמכים לעסק או לשימוש אישי, הדבר החשוב ביותר הוא שהמסמך הסופי נראה טוב. עם זאת, רכישת ראש דיו איכותי במחיר הוגן הינה חלק מאוד מהותי מהתוצאה, ובחירה במוצר הנכון היא לא תמיד קלה ופשוטה. אז כדי שתוכלו לחסוך בכסף ובאותו זמן גם תשמרו על סביבה נקייה וירוקה יותר, החלטנו לעשות קצת סדר בדברים. תוכלו להמשיך לקרוא על ראש דיו למדפסת בתחתית העמוד.

תוצאות: 114
בחרת לסנן לפי: ראשי דיו מקוריים למדפסת
יצרנים
EPSON(2)
brother(35)
Hp(42)
Canon(34)
ראשו דיו וטנרים
טווח מחירים
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:

ראש דיו והדפסה מוצלחת

ראש דיו

בואו נגדיר לרגע מהי הדפסה מוצלחת, אם כתבנו את עבודת הדוקטורט המרגשת שלנו ואנו רוצים להדפיס את דף השער שבו הכותרת על רקע תמונה איכותית וצבעונית שצילמנו, נרצה להדפיס אותה ברזולוציה ואיכות הכי גבוהות שיש. מצד שני, אם הורדנו איזה טופס מהאינטרנט וכל מה שאנו צריכים זו הדפסה בסיסית בשחור-לבן, אז ממש לא יפריע לנו אם איכות ההדפסה תהיה נמוכה, כל עוד הכתב הוא קריא כמובן. לכן חשוב להתקין במדפסת ראש דיו שיידע לספק אפשרויות הדפסה רבות וגמישות בצבעים, ברזולוציה ובאיכות ההדפסה, תוך שהוא חסכוני בדיו ומחזיק לאורך זמן. אה… כן, וכמובן שמחירו יהיה סביר. 

ראש דיו מקורי, חליפי או ממוחזר?

ראש דיו מקורי- הוא מכל דיו עם יחידת הזרקה מובנית, שכמובן מיוצר על ידי אותה החברה שמייצרת את המדפסת שבבעלותכם. יתרונות: ראש דיו זה הוא איכותי ותואם במלואו את כל הפונקציות של המדפסת ולכן מוריד את כמות התקלות. חסרונות: מחירו יקר מאוד, לפעמים אפילו יותר מהמדפסת עצמה.

ראש דיו חליפי (או תואם)- זהו ראש דיו חדש גם הוא עם יחידת הזרקה מובנית, שלא בהכרח מיוצר על-ידי אותה חברה שייצרה את המדפסת. ברוב המקרים הוא יכיל יותר כמות דיו מאשר במחסנית מקורית ומחירו יהיה זול יותר.

ראש דיו ממוחזר- זהו בעצם ראש דיו שנגמר שמילאו אותו מחדש, כלומר המחסנית ממוחזרת והדיו חדש. מחירו כמובן זול יותר מאחיו המקוריים והתואמים, אך איכות הדיו יכולה להיות נמוכה.

אז לפני שאתם קונים את אחד מראשי הדיו כדאי שתבינו את צרכי ההדפסה שלכם. אם אתם מדפיסים באופן קבוע הדפסות צבעוניות באיכות גבוהה, אולי כדאי שתשקיעו בראש הדיו המקורי, אך אם איכות ההדפסה פחות חשובה לכם או שאתם מתכוונים להדפיס בשחור-לבן אז כבר עדיף לכם לקנות ראש דיו חליפי וכך גם לחסוך בכסף רב וגם לקבל כמות גדולה יותר של דיו. בדרך-כלל ההפרש במחירים בין החליפי למקורי הוא כ- 40 ש"ח לטובת החליפי ותוכלו למצוא את שניהם בחנות שלנו. 

טיפים נוספים לחסכון בדיו

חוץ מהחסכון בעלות רכישת ראש הדיו עצמו, יש דרכים נוספות ופשוטות בכדי להאריך את חיי וזמן העבודה של הדיו:

  • השתמשו בפונקציה “הצג לפני הדפסה”, סרקו עם העין את המסמך ובדקו אם הוא נראה בדיוק כמו שרציתם ושהשוליים לא נחתכים.
  • תעשו קריאה נוספת לצורך הגהה (proofreading) לפני ההדפסה ולא אחריה, ותחסכו לעצמכם דיו רב.
  • הדפיסו רק את מה שאתם רוצים, אם אתם רוצים להדפיס רק חלק מהדף, אז הדפיסו רק חלק מהדף! אין צורך להדפיס טקסט ותמונות שלא יהיה לכם שימוש בהם.
  • שנו את הגדרות ההדפסה בהתאם לצורכי המסמך המודפס- כאשר אתם שולחים מסמך להדפסה נפתח חלון הגדרות ההדפסה, ככל שתשתמשו באיכות הדפסה נמוכה יותר, ראש הדיו יישרת אתכם לזמן ארוך יותר. לכן אם אתם מדפיסים מסמך פשוט, אימייל או דף אינטרנט מומלץ להגדיר את סוג ההדפסה כטיוטה (Draft), וההדפסה תצא במהירות רבה יותר ותשתמש בפחות דיו מהרגיל.
  • השתמשו יותר בדיו השחור- אם אתם לא מתכוונים להגיש את ההדפסה כדוח או כפרוייקט חשוב, תוותרו על הצבע. ראש דיו צבעוני יותר יקר מחברו השחור-לבן, לכן כדאי לשמור אותו להדפסות חשובות יותר.

בנוסף לחיסכון בכסף, כאשר אתם חוסכים בשימוש בדיו, אתם גם שומרים על סביבה נקייה יותר. לכל ראש דיו לוקח בין 450-1000 שנים להתכלות, ומידי שנה נזרקים ברחבי העולם כ- 350 מיליון ראשי דיו שמשחררים פחמן דו-חמצני (CO2) לאטמוספירה ומגבירים את אפקט החממה.

לסיכום, תחסכו בדיו, גם בשביל הכיס שלכם וגם למען הסביבה.

no-lazy